29 Mart 2013 Cuma

Süper Lig İddaa Sonuçları


Teknik Direktörü Fatih Terim, Mourinho ile dostluk, As.com "röportajı yayınlanan çeviri sorunları karşılık gelen bir strateji izleyecektir.

Uyarıyor Mourinho ile dostluk nedeniyle İddaa Sonuçları gururla kendilerini katılmadan süre Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim: "Bu iki oyun, kolay değil."

Eğer Bernabeu'daki oynanan maç hakkında ne düşünüyorsun? Eğer Bernabeu iyi bir taktik mücadele düşünüyor musunuz?
Biz. "Maç ve Madrid stadyum güç. İddaa Sonuçları Dünyanın en iyi takımlarından biri, ama kesinlikle biz kendi yolumuza vermek anlamına gelmez, biz ödün vermek zorunda olduğu iki maçta bir sevdiğiniz biliyorum, ama ana çıkış alanında, beklentilerini karşılamak için. kaybedebilir tek şey var, ama biz mücadele etmeyi tercih, oyun yapmak zorunda. Biz saygı rakiplerimiz. İddaa Sonuçları Amacımız saygın iş kaldırmaktır.

Mourinho sizin ve dostluk arasındaki oldu gibi?
Uzun zaman önce başladı. Tanıştığı ve iyi bir ilişki vardı Porto'dayken. Futbol bilim adamları her zaman iyidir katılıyorum.

Sana çekildikten sonra Mourinho ile konuşmak bunu soruyorsun?
Yine iki arkadaş, konuşma tarzı getirdi tanışın. İddaa Sonuçları Bu maçımızı izlemeye geldiğinde Ayrıca İstanbul'da son yıllarda onunla tanıştım. , Size açıklamak arasındaki konuşma bak, sonra, samimi Mourinho da olmamak? Buna ek olarak, bu iki oyun kolay değildir.

Eğer antrenör Mourinho hakkında ne düşünüyorsunuz?
Mourinho, çalıştırıcı çok önemlidir. Kupalar hatta farklı kültürleri, İddaa Sonuçları ona saygı sadece çok farklı ekipler tarafından kazanıldı. Buna ek olarak, özel yapmak bireyler vardır. Kendimi biraz karşılaştırın. Ben bunu anlayamıyorum insanlar olduğunu biliyorum, ama ben de aynı şekilde pek çok insan olduğunu anlıyorum.

Rekabet edelim. İstanbul'da fırsatlar ne bekliyorsunuz?
Biz her zaman harika bir atmosfer stadımızda var. İddaa Sonuçları Avrupa çapında bilinen, futbol şiddeti, sıcak ve coşkulu toplum içinde yaşayan misafirperver. Stadımızda unutulmaz olacak rövanş maçında oynadı. Ben seyirci orada mutlu ayrılmıştır umuyoruz, aynı şekilde oyuncu. Bu iyi çıkardığımızın işin bir işaretidir.

Sneijder ve Drogba gibi ayak bir maç olacak?
Sadece Sneijder ve Drogba için, ama hepsi çok iyi bir fırsat bizim İddaa Sonuçları oyuncular için Madrid'e karşı oynamak. Tüm oyuncular karşı karşıya olduğu gerçeğinin farkında olacaktır. Her oyuncu farklı motivasyonlar olması normaldir. Geçmişte Sneijder ve Drogba'da ayrıca, davanın, ekibin geri kalanı ile ilgili deneyimlerini sayesinde. Her iki oyuncu da Şampiyonlar Ligi kazandı ve İddaa Sonuçları Wesley geçmişte Madrid'de oynar. Her iki tür maçlar için kullanılır. Umut iki maçta bu kalitede bu göster.

Galatasaray insanların İspanya'da oynamak nasıl anlamaya çalışıyor.
Galatasaray takım total futbol oynamak eğilimindedir. İddaa Sonuçları Basit ilkeler vardır, bütün takım hücum takım ve savunma gibi aynı yöndedir. Bu yoğunluk tabii Madrid karşısında devam edecektir. Madrid zaten biz saygı söylemiştik. İlk zorlu bir maç olacak, İddaa Sonuçları ama benim aktörler umuyoruz. Bu tür oyunlar için çok iyi yanıt verir. Biz cesur ve kimseden korkmuyorum oluşan bir ekip vardır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder